LadyVu.com

Donatella Versace je odgovorila na kritike navijača novom Versace reklamne kampanje

Donatella Versace je odgovorila na kritike navijača novoj kampanji Versace

U novije vrijeme, poznati dizajner Donatella Versace predstavila je svoju modna kolekcija jesen / zima 2016 reklamnu kampanju Lukbuk koji je snimio svjetski poznati fotograf Bruce Weber, bio je vrlo realan, to je samo ako ne za jednu stvar: modeli koji su sudjelovali u ovoj sjednici, 23 i 21, a svaki od njih ima majka dvoje 3-5 godina stare djece.

Donatella Versace voli provokaciju

Nakon slikanja fotografije pojavile na internetu, stranicu na modnoj kući društvene mreže Versace jednostavno „osvaja” od negativnih mišljenja. Oni nisu bili o zbirci, samo ovaj Donatella nosila savršeno dobro, a onaj koji ga predstavlja. Svjetski poznati Karlie Kloss Gigi Hadid savršen izgled na slikama, ali njihova starost toliko zbunjen. Obožavatelji su već izračunali da ako 21-godišnji Gigi je zapravo sina 5 godina, ali ona bi rodila mu sa 16 godina, a to je vrlo hrabar potez, čak i za Versace. Međutim, Donatella nije ta osoba koja će dopustiti da bilo tko da se kritizirati, tako nervozna ona je odgovorila:

„Ja - Versace! Možda smatraju da je to vrlo jadno, ali ne znam kako drugačije reći. Mi, naša kuća, možemo stvoriti izvanredne situacije, bez straha da mi ne razumijemo. Moja obitelj je uvijek bila poznata provokacije. Ja ih volim, i to je u redu. To je razlog zašto su naši kampanje hrabar i nije sličan radu drugih poznatih marki. Život bi bio jako dosadno kada bi svi djelovali kao očekivani te isto. "

Osim toga, dizajner je odlučio razgovarati malo, zašto je izabrao Hadid i Klossa:

„U svojim zbirkama ja, pogotovo u posljednje vrijeme, mislim na one koji nose moje kreacije. Mislim Versace je idealna za žene koje se brinu o svome mužu i djeci, imaju svoj posao, susret s prijateljima, putovanja, igrati sport, itd U novoj kampanji, želio sam pokazati puninu života tih žena. Za to mi je trebalo snažnu osobnost, oni koji su već postigli mnogo u svom životu i osvojio poštovanje svojih aktivnosti. Zato Hadid i Klossa postao idealan kandidat za ovu fotografiju pucati Versace. Oni sami su žene koje ostaju tako ni pod kojim okolnostima. "
vidi također
  • Karlie Kloss Gigi Hadid u novom Versace photoshoot
  • Gigi Hadid izloženi bradavicu na Versace reviji
  • Samo tri ljepotice u reklamne Versace torbe

Donatella cijeli život bavi oglašavanje

Versace, rođen je 1955. godine u Italiji. Ona je naslijedila 20% udjela u modnoj kući Versace, nakon osnivača tvrtke, njen brat Gianni je ubijen. Nakon diplome Donatella postala zainteresirana za modu i stupio u službu kao PR-direktor modne kuće Versace. Ona radi su sve marke reklamne kampanje. Bila je angažirana u odabiru modela, stvaranje slike za foto izbojci i distribuciju promotivnih proizvoda. S vremenom je postao modni dizajner. U ovom trenutku, Donatella je ključna figura u tvrtki: glavni dizajner, PR-direktor i sl

Donatella Versace
Kao što je planirano od Donatella - Gigi Hadid majka 2 djece
Prema ljubitelje modelu mnogo mladih za ovu sliku